6:00
Julia: zabiję Cię za ten spam!!
6:25
Julia: żyjesz?
8:29
Julia: Harry, nie wygłupiaj się!
Julia: Harry!!
Julia: Harry, jestem w ciąży!!
Julia: Harry, będziemy mieć dziecko!
15:00
Julia: Harry???
20:00
Harry: hahahahahahaha :)
Harry: przestraszyłaś się... Co nie? :)
Julia: bardzo śmieszne!!
Harry: Cześć. Jestem Harry i codziennie z rana jem suchary! :)
Julia: chyba... Codziennie wymyślam nowe suchary...
Harry: ej... :(
Julia: powinieneś mieć na imię Sucharry!
Harry: wiesz jak się nazywa ósma żona wdowca?
Julia: nie
Harry: usmażona!!! :)
Julia: Twój żart nie był śmieszny, Styles!
Harry: wiesz co?
Julia: nie...??
Harry: Kobiety są jak wino. Powinno się je trzymać jak najdłużej w piwnicy:P
Julia: no wlaśnie! "życie nie jest po to, aby pić marne wino!!
Harry: do czego pijesz?
Julia: do Twoich lasek, Styles...
Harry: mówisz o sobie, Chase? ;)
Julia: Foch!!!
Harry: :(
22:09
Harry: Julio...
Harry: Julka!
Harry: Julianno..
Julia: czego?!
Harry: kochanie :*
Julia: dlatego marnujesz czas na takie marne wino jak ja?
Harry: wchodząc do supermarketu, to Ty zawsze stoisz na półce z najdroższymi winami :)
Julia: supermarket?!
Harry: wiesz, że Cię kocham? :)
Harry: Julio, naprawdę Cię kocham!
Harry: Julio...
Julia: Tak, Sucharry? :)
Harry: Ty mój kotleciku! :)
Julia: czy ja wyglądam jak kotlet?!!!!!!
Harry: no pewnie, że tak!!!!
23:23
Harry: wiesz, tak się zastanawiam...
może następnym razem powinnaś zaciągać zasłony, zanim zaczniesz się rozbierać. Dziękuję za pokaz, skarbie :*
*******
******


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz