środa, 29 lipca 2015

Rozmowy nocą cz.2


"Rozdział nie jest ocenzurowany. Może zawierać przekleństwa i obraźliwe słowa"

[UWAGA]: rozdział nie jest kontynuacją poprzedniego rozdziału, ani początkiem następnego.

3:15
Harry: je,je,je,je,je...
Harry: tra... la... la
Harry: uuuuuuu...
Julia: co Ty robisz?
Harry: nudzę się :D
Harry: ...here's my number, so call me, maybe...
Julia: Harry, co Ty robisz?!
Harry: śpiewam :)
Julia: jest trzecia nad ranem, debilu!!
Harry: you are so beautiful …
Julia: Harry, zamknij pysk!!!
Harry: bo poprzez las do babci śpieszy kapturek, uśmiecha się cały czas... do słonka i chmurek, czerwony kapturek, czerwony kapturek...
Julia: zamknij się! I tak nie umiesz śpiewać!
Harry: jestem sobie mały miś...
Julia: Jezu...
Harry: a słyszałaś kawał o króliczku?
Julia: nie i nie chcę słyszeć! Idź spać, Styles!
Harry: przychodzi króliczek do sklepu i pyta: jest pepśi?
Julia: Boże... nie ma
Harry: przychodzi na drugi dzień i pyta: jest pepśi?
Julia: nie ma głupku, idź spać!!
Harry: po tygodniu, sprzedawca się wreszcie wkur... i mówi: jeszcze raz się zapytasz i powieszę cię na ścianie...
Julia: powieszę Cię za jaja, Styles!
Harry: przychodzi króliczek i pyta: jest pepśi?
Julia: niech zgadnę...nie ma...
Harry: wkurzony sprzedawca wiesza królika koło krzyża. Króliczek odwraca się w jego stronę i mówi: Jeziu, Ty też za pepśi?
Julia: weź...
Harry: co mam wziąć? (porusza brwiami)
Julia: siebie...
Harry: ech...
Julia: dobranoc, Harry
Harry: Ty być Jane, ja być Tarzan...
Julia: ja być Kali, Ty być słoń. Kali zjeść słonia!!!
Harry: hahahahahahahaha...
4:05
Harry: Jula śpisz?!
Harry: kochanie!!!!
Harry: puk, puk
Harry: kocham Cię!!!
Harry: nie zostawiaj mnie :(
Harry: boję się spać sam :(
Harry: chodź mnie przytul!!!
Harry: nie opuszczaj mnie :(
6:00
Julia: zabiję Cię za ten spam!!!
6:25

Julia: Harry, żyjesz?

*****
Jak myślicie, co robi Harry, że nie odpisuje... :D

*****
Dziś dodaję taki rozdział, bo nie mam czasu na coś innego :/
Jutro nie będzie rozdziału, bo muszę coś wstawić z "Markusa", a dziś muszę zgrać wszystko z laptopa, bo będziemy wgrywać nowy system...
miłego czytanie moje "robaczki" :*
*****


2 komentarze:

  1. Haha, świetne. Jestem tylko ciekawa skąd ona już wie, że to Styles
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisze u góry... te rozdziały nie są kontynuacją tych normalnych rozdziałów. Są to takie dodatkowe rozdziały :*
      To są ich luźne rozmowy przed i po spotkaniu.
      Dlatego ona wie, że on to Styles.
      Dzięki :D pozdrawiam
      P.S czekam na kolejny rozdział u Ciebie :)

      Usuń